fredag 19 februari 2010

Fest-hockey-fest

Fest-hockey-fest... snabba puckar ikväll... hahaha jag är så klyftig ;) Nej men som sagt det blir jobbigt ikväll. Och pga jävla snö så får jag fixa det utan cykel... mitt busskort kommer gå på högvarv ikväll. Men vad gör man inte... man vill ju vara med på allt det roliga. Och ingen ny tand har man fått idag... istället är man tillbaka på ruta ett. Jag börjar tycka om min jätte gul-bruna-plasttand. Det känns lite personligt nu haha. Men idag blev jag ordentligt misshandlad hos tandläkaren så jag måste tom lägga upp en bild med ett roligt smile:


Ajajaj... och nu har det gått över väldigt mkt. Direkt efter tandläkaren var tandköttet helt blått. Jag höll munnen stängd när jag gick till affan efter =)

1 kommentar:

  1. Uäää fan vad äckligt! Tur att jag tycker om dig ändå. Vi syns ikväll =D

    /Karro

    SvaraRadera