måndag 8 februari 2010

Mobiluppladdningar

Har på TV:n i rummet bredvid. Det är Outsiders som är på. Kollar inte på det med hör vad det handlar om: el-allergi. Det är kul att höra på. En tjej påstår ha drabbats av det efter en amalgamförgiftning... Fan, detta vill jag ju inte missa men jag orkar verkligen inte gå in. Lite bild-updates nu istället:

Josses Wunerbares (?) Deutschen Abend


Här fanns allt från tysk specialitet: spaghetti med ost,
Krigsmat och bratwurst. Och självklart var den tyska
ölen väl kylda i vasken!


En traditionell tysk dukning med värdinnan själv (och jägern).









Vaknade en morgon av en massa oljud från parkeringen... och resultatet... Detta är vad snöstormen har gjort. Jag vill varken ha snö eller äckliga korpar på min parkering... och nu har jag t.o.m. sopor skräpandes överallt.






Lilla Putte som ska komma och bo hos mig en vecka i vår :)








Fick ett mms av Jon. Han använder mitt örngott som JAG sydde när jag var typ 10 år på syslöjden. Jag tänkte på detta örngott för inte så längesen och fattade inte var det hade blivit av. Tydligen har jon haft det och nu är det långt bort från mig :( Men jag tycker fortfarande att örngottet är så jävla bra gjort!!!

HAHA nu sa dom på programmet att en med el-allergi "försöker se ljust på framtiden". Det måste vara solljus dom menar då och inte lamp-ljus haha :)

4 kommentarer:

  1. Haha, det där sista Barthan var lite torrt =p

    De där fåglarna kommer även på sommarn när sopgrejerna är överfyllda med sopor och locken blåser upp. Har du aldrig hört de då?

    /Karro

    SvaraRadera
  2. HAHA PUTTE E SÅÅÅÅÅ SÖÖÖT<3

    du har blivit mkt bättre på att blogga ,du lär dig:D Och bra att du har bilder men... du har stavfel:( som "affen" kan du it bara skriva affären då fattar man faktist :D

    //Vendela<33

    SvaraRadera
  3. Tack vendela! det känns bra att höra. Affan (som det heter och inte affen) är inte ett stavfel. Det hette så på min tid =)

    SvaraRadera