måndag 28 december 2009

lättroad

Råkade komma över samma sida som vi satt och kollade på i skolan en gång. Gatuvy på eniro. det är en sida där det ligger en kvinna på marken och ngn man som fixar med en cykel. Tyvärr är det jävligt kul. http://webb.feber.se/art/170243/konstiga_saker_hnder_p_eniros_/ Uttråkad som är är så kollade jag upp detta lite mer på http://kartor.eniro.se/m/McOYc och ser att de har censurerat människorna Går man sen runt är människorna borta på vissa vyer och dessutom kan man se en man som kommer ut ur en bilen på ena vyn och i nästa steg springer han över gatan mot kvinnan som ligger på marken. Jag blev så nyfiken... Kom han dit? Vad hade hänt kvinnan? Det finns inga vyer med svaren tyvärr.

5 kommentarer:

  1. Christine,Christine,Christine...

    Du måste börja uppdatera lite mer... med bilder i.Vad är annars meningen att ha en blogg? t-t-t-t-t... som mamma säger.

    Puss,Puss,Puss//vendela

    SvaraRadera
  2. hahaha du är ball! Jag ska! när jag får min dator tillbaka! t-t-t-t-t... så ball :) PUSS
    // CHBA

    SvaraRadera
  3. men hallå nu när du e i frankrike och snubblar på snö så MÅSTE du köpa ngt till mig typ en nalle elr ngt sånt. Och börja uppdatera din blogg! Din data e lika mkt inne på lagning som du e när du kmr tillbaka.

    Puss,Puss,Puss //Vendela

    SvaraRadera
  4. Du har blivit utmanad på min blogg!!

    SvaraRadera
  5. OOOH förlåt Vendela... jag köpte inget. hade inte tid. Men du åt ändå upp mina Toffifee så jag antar att vi är kvitt ;)

    Vad kul Djelena... ska kolla upp vad det handlar om sen :)

    SvaraRadera