söndag 6 december 2009

Söndag utan "söndagssymptomen"

Nu är det konstigt igen. Det är söndag, dammiddag igår och jag mår skit bra idag och har inte ens söndagsångest... tack alkohol-kent! Men det har gett mig ett nytt problem. Jag hade planerat in att vara bakis och nere hela dagen och nu känner jag mig jätte rastlös. Ifs kollar jag på en handbollslandskamp (halvtid nu) men den slutar om en timme. Ikväll är det inget problem för då ska karro baka ngt till oss och sen ska jag lära henne spela schack. Jag har haft ett stort behov av att spela schack nu i helgen. När jag var hos Tom i fredes hade jag mer eller mindre redan planerat in att spela ett parti schack men han ägde tydligen inte ett schackspel.. har inte alla ett schack? Men ikväll blir det iaf av :)

Dammiddag igår! Kul var det... Svartklädda, svart hår, sotade ögon, piska och orm... detta kopplar man väl direkt till tema religion! Innan sittningen var vi hos Angu och Johanna (mitt andra hem). Skirbra var det där. Kom vid 2 på dagen och fixade lite käk ochlite dricka samtidigt som vi fixade med våra looks. Vill att bilderna ska läggas upp så jag får se hur vi egentligen såg ut. Tjejer, lägg upp bilderna! :)

Så nu börjar andra halvlek. Efter matchen ska jag leta upp mitt schackspel och den blir det nintendo hela dagen.

3 kommentarer:

  1. Men schack! En dold talang alltså! Du måste uppdatera oftare, jag hamnar ju efter i ditt liv liksom! Hallå.... :)

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med schack, jobbiga ångestfyllda beslut. Men okej, jag ser framemot nästa lektion.

    /Karro

    SvaraRadera
  3. Jag får ofta höra att jag ska uppdataera oftare mend et är inte så kul att blogga :P Jag ska itne tjata om schack längre för nu är jag medlem på schackonline.com haha

    SvaraRadera