lördag 15 maj 2010

Arga inlägget

Jävla idiot till granne. Jag vet att han (för det kan knappast vara en brud) bor i 3an eller 4an. Han har andra gången tagit sönder min ringlocka! Första gången bröt han av en bit så den inte gick att använda och nu igår såg jag att han hade skruvat sönder hela jävla klockan som var typ en månad gammal. Bitarna hittade jag på källarglovet men pga mina skills så kunde jag montera ihop den igen. Fattar han inte att jag behöver min ringklocka varje morgon kl 8 på södervärn när förvirrade människor bara går i min väg på cykelbanan, utan att se sig om, när jag har bråttom!!! Jävla fubbick som inte bara nöjer sig med min ringklocka utan även tar Karros en dag-gammal cykellampa. Den arga lappen gjorde ingen nytta tydligen :(

Nu väntar årets match för mjällby, eva med natchos och dipp och sedan en underbar tacopaj. Sen är det lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar