tisdag 18 maj 2010

Obehag och pleasure

Lite obehag i mig igår när jag på eftermiddagen insåg att jag hade typ 0 saker att göra resten av den dagen och dagen där på. Tänker att en liten joggingrunda och en vända inom gymmet kommer funka. Jag hinner knappt komma hem förrän Karro och Eva slår upp dörren och vill grilla i folkets park. Skitbra tänker jag och övertalar mig själv att hänga på genom att, som alla vet, är det ju inte bra att träna när man har ont i halsen haha. Jag, Karro, Eva, en engånggrill, ett paket sojakorvar, halloumi och en påse lösgodis hade det jätte trevligt i folkets park där de hade byggt upp en scen och hade lite livespelningar.

Jag har ett problem med min nattsömn mellan 3-5 på morgonen. Vaknar då pga av magont. Det var hanterbart i början men nu efter två veckor börjar det fan bli jobbigt. Mina 8 h är ju jävligt viktiga för mig. Men i natt var det den mer regelbundna magonten jag vaknade av så jag tog min sista ipren och somnade om. Nu har jag ont i igen och ingen ipren. Men treo hjäper väl till allt! Älskar när man har anledning att ta en treo... belöning för dagen... Man kan väl inte börja dagen bättre än med en skål weetos, en kopp kaffe och ett glas treo!! God morgon!

Nu väntar en bra vecka... lundakarnevalen och cl-final till helgen. Nästa vecka blir det BRMC på KB.... kan kanppt vänta !!

1 kommentar: