onsdag 25 november 2009

Teenage Dirtbag

Satt just och spotifya, som jag så ofta gör, och kom över en gammal goding som jag nästan hade glömt. Teenage Dirtbag med Wheatus. En nostalgisk och rolig låt haha. http://www.youtube.com/watch?v=8jJWQkVgDs4&feature=PlayList&p=B797D33ADBD9E9ED&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Har haft en väldigt bra vecka för övrigt, en liten lyx vecka. Det började redan i söndags då jag blev bjuden på kinesisk mat av en utbytesstudent i Toms korridor tillsammans med resten av korridoren. Morgonen därefter traskade jag hem till Ebba, som också bor i lund, för att kolla på hennes lägenhet och käka frulle. Då har hon köpt lyxbröd, massa pålägg (ni som känner mig vet att jag inte äger pålägg). Allt var färdigdukat och kaffet var färdigbryggt när jag kom. Helt underbart! Senare på dagen fick jag min lön som var större än jag hade räknat med så då bokade jag in en thai-massage till samma dag. Jag blev misshandlad men det var väl värt det, nu kan jag röra mig igen och jag slipper tjata på att folk ska massera mig på ett tag. Efter massagen bar det av till en konsultträff där det bjöds på en god buffé och tiramisu till efterrätt! Igår (tisdag) var ett undantag på veckan då jag var extremt uttråkad hela dagen och somnade kl 20.30 på kvällen!! Pratar inte mer om den... Men idag har det varit bra. Kanske med tanke på att jag sov i typ 10 h i natt. Jag är pigg och på g och ska snart ut och jogga. Imorgon kommer bli ännu en bra dag. Ska hem till farmor och fira henne med en god middag som hon kommer att bjuda på och därefter är det Miike Snow på babel som gäller!!

2 kommentarer:

  1. LÅter så himla lyxigt! Vad är det för skillnad på thaimassage och svensk massage måntro? Är såå sugen på massage...jag har ju Robbie, men det händer bara nån gång i månaden kanske...

    SvaraRadera
  2. Nej nu slipper jag höra dig tjata på att jag ska massera dig hela tiden =p

    SvaraRadera