onsdag 11 november 2009

En ny mage tack!

Idag är jag hemma istället för att vara i skolan och detta pga av min jävla mage. Och jag kan inte ligga i sängen längre för att jag har legat där i typ 200 dygn!! Inatt levde min mage sitt egna sig, ngt som den gör helt för ofta nuförtiden . Det är fan tur att jag har nära till toaletten från mitt sovrum... :( Nej jag pallar inte mer, jag vill byta ut mig mage och jag vill det nu!! Men jag vet vad det beror på. Jag måste börja äta bättre och mer regelbundet och jag ska börja med det kl 12 idag. Tills dess ska jag tycka synd om mig lite till :)

6 kommentarer:

  1. Men! Jag kommenterade ju...awww...jag hoppas du mår bättre! kram

    SvaraRadera
  2. När vet vi hur det gick för din kompis?

    SvaraRadera
  3. haha tack för den :P Hon kom tvåa! skitkul men synd att det inte gick hela vägen. tror där står om det på svt.se =)

    SvaraRadera
  4. Du är ju gravid när ska du fatta det!

    SvaraRadera
  5. När ska du släppa det?? Det är ju chipsen!! Jag lägger av med dem efter nyår =)

    SvaraRadera