onsdag 4 november 2009

Jag lovade Emma idag att jogga en snabbis, stället planterade jag blommor haha. Jag vet inte vad ajg ska göra med alla mina blommor. De får barn hela tiden!! Nu lägger jag upp gamla mobilbilder istället






Detta var vad jag och Angu hittade på moppeäventyr i Lefkas



En arglapp i svättstugan på fönstret på dörren up på gården + tillhörande dörr



Min kavitet var väl inte helt lyckad men glad ändå :)

Detta var konstigt. Jag skulle käka en äggamacka och jag fick en tvillingäggamacka






En av mina enga uppfödda blommor i våras. Den är död nu men jag tyckte om den de två dagar den blommade.




Karro, Josse, en öl och en systemetvagn på skolan



OOH, Tage!!! =)

3 kommentarer:

  1. Du kan ge en blomma till mig...min bara dör :)

    SvaraRadera
  2. Jag saknar Tage..
    Han är som den vän jag aldrig hade

    /Karro

    SvaraRadera