lördag 21 november 2009

Winnerbäck och bio!

Hittills av bra helg med Winnerbäck igår och Twilight 2 idag och nu väntar snart en fast hos Per och sen ska jag banne mig till kb =) Winnerbäck var hur bra som helst igår, jag blev helt såld och vill inte att han skulle sluta. Filmen idag var också bra. Nästan bättre än ettan måste jag nog säga. Konstigt slut bara, lite tråkigt för att vara en cliffhanger. Biogänget skulle sen hem till andreas och fixa käk men jag fick banga och beställa en pizza från Colombo. Det är viktigt att äta mkt mat och gärna skräpmat inför en fyllekväll... det har alkoholkent lärt mig. Nu väntar jag bara på att Karro ska bli klar och Madde ska komma hit så jag kan byta ut mitt kaffe mot vin =)

Winnerbäck och jag

5 kommentarer:

  1. Men du...Twilight? Men du...Christine :p

    SvaraRadera
  2. haha är det ngt som jag ska fatta!? Jag förstår inte..

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!

    Du har en bild i din blogg!
    // Vendela

    SvaraRadera
  4. Ja, äntligen! Du vet ju att min dator är inlämnad på service och genomgår ett stessmoment och den har säkert inte klarat sig bra med tanke på att den var beräknad att vara klar för en vecka sen. Men när jag får den ska det matas in bilder på bloggen! Puss

    SvaraRadera
  5. Helst till varje inlägg så att man vet vad man läser om :D <33

    //vendela

    SvaraRadera