onsdag 18 november 2009

In the moment

Jag har fått lite klagomål om att jag uppdaterar min blogg för sällan... Sorry men jag har ett liv, vilken kan vara en anledning till att man INTE ska blogga. Tänkte blogga om mitt gyttjeäventyr i parken igår men jag pallar inte men ni hade velat se det! Sen fick jag en massa inspiration idag om intressanta saker att skriva om men jag har glömt allt (är en aning dement) nu för tiden. Tror det beror på att det alltid är mörkt och att mina nattsömnstimmar inte är de optimala. Jag ska börja (vecka 4 nästa år) att sova 7h/natt istället för 8h/natt. Då kommer jag tjäna... hör och häpna... 366 timmar på ett år (det är skottår nästa år tror jag) och det är 15 dygn och 6 h. Vet ni vad man kan gör med den tiden?!? Mycket mer än att sova. Detta är tiden i ens liv!!!

"Varför kan man inte få ha ett bekymmerslöst liv" (citat av en aggressiv karro som springer omkring i lägenheten och slänger saker på golvet, skriker och sparkar i väggar...) Och nu ger hon sig på mig och slår mig!! Vad har jag gjort... jag vill alla väl, tom Karro... =)
Nu försöker broman köpa hem mig till honom för att han inte vill kolla på matchen själv men egentligen vet jag att han bara vill ha hjälp med att sätta upp gardinerna. Han mutar mig med chips och dippa.. Men det har jag redan hemma så jag ska vara hemma och heja på toivonen med karro.
En liten hälsning till min granne Vem-kan-slå-Filip-och-Fredrik-Andreas; Glöm inte packa ner filmen så jag kan få den av dig imorgon. Och hoppas du och Johanna njuter av sconesen (ta med en till mig imorgon).
En fin grön cykel med tillhörande ringklocka
En skylt på marken... måste ha blåst av bilen av den kraftiga stormen.
Min bänkrad!

2 kommentarer:

  1. Men chba! Dippa är något helt annat! Skönt att killen är rak på sak och säger vad han vill iaf :P

    SvaraRadera
  2. Men hallå angelica!!! Nu missförstår du bara...

    SvaraRadera