söndag 1 november 2009

Ensam i TVÅ veckor!!

Så nu har Karro stuckit till Indien och jag ska vara ensam hemma i två veckor!! =) Nu ska jag har skor och kläder överallt och sen får jag väl, precis som förra gången jag var ensam hemma, göra en storstädning så att hon fortfarande vill bo med mig =) Hon ska iaf köpa lite olika kryddor där och sen ska vi kanske laga mat ihop (händer inte så ofta) och sen ska vi till kb.

Just nu laddar jag inför dagen med Miike Snow. De spelar på babel om typ 3 veckor och jag måste dit!! Är ngn sugen på att hänga med??? Just denna dag är speciell. Det är säsongsavslutning på allsvenskan. Jag ska ta mig till O'learys Stadion för att följa ALLA matcher. Ffa gbg-aik och mff-bp. Innan det måste hinna spela på matcherna och plugga lite :( Men först spela :) Det som är bra med denna dag är att jag (dvs mff) inte kan vinna ngt och då heller inte förlora. Däremot kommer jag kunna fira guld med antingen Emma (gbg) eller Angu (aik)... jätte bra ju =) Men om jag får välja så tror jag att jag helst vill fira guld med angu. Detta för att jag tror att hon är en mer dålig förlorare än Emma (men bara vid just denna specifika situation, det är ju trots allt hjärtelaget aik som spelar =) ). Nu ska jag läsa lite analyser inför matcherna... Hejhejhej!

2 kommentarer:

  1. AIK!! Vi va u sthlm när Hammarby och AIk skulle spela...såg en massa snubbar som drack öl på medborgarplatsen...vi ba, vick alkisar som bor här! Fast sen såg vi ju deras scarfer där det stod Hammarby...hehe
    Kram DJ

    SvaraRadera
  2. Tack för alla uppdateringar man fick om fotbollen under de två ynka veckor man var borta!

    SvaraRadera